Bize Ulaşın: +90(312)3541889 | perre@perregroup.com

S.S.S. | Sıkça Sorulan Sorular

Merak Ettikleriniz & Aklınıza Takılan Sorular

Anatolian Puzzle ve Ürünlerimiz ile ilgili aklınıza takına sorulara olabildiğince yanıt vermeye çalıştık. Ürünlerimiz, Ürün Özellikleri, Kayıp Parça, Ürün Temini ve benzer tüm konularda şimdiye dek bireysel olarak yanıt verdiğimiz tüm soruları sizin için toparlamaya çalıştık. ilginiz ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

Anatolian Puzzle ürünlerinin Kayıp Parça desteği var mı?

Evet. Tüm ürünlerimize (kayıp parça stoklarımızda olması kaydı ile) Kayıp Parça Desteği verilmektedir.

Kayıp Parça Desteği Ücreti Nedir?

Kayıp Parça Desteğimiz Ücretsizdir.

Kayıp parçalarım var. Nasıl temin edebilirim?

Kayıp parça desteğimiz sadece web sitemizde bulunan Kayıp Parça Formu aracılığı ile verilmektedir.
Lütfen kayıp parçanızın olduğu alanın fotoğrafını da forma ekleyiniz.

Kayıp Parça hakkında sormak istediğim sorular var. Size nasıl ulaşabilirim?

Kayıp parça hakkındaki sorularınız için bizlere destek@perregroup.com eposta adresimizden ya da sosyal medya kanallarımızdan (@anatolianpuzzle) ulaşabilirsiniz.
Eposta adresimizden ya da sosyal medya kanallarımızdan kayıp parça talebi alınmamaktadır.

Formu doldurmak için kayıp parçaların koordinatlarını nasıl belirleyebilirim?

Tamamladığınız görsele DÜZGÜN konumunda baktığınızda, soldan sağa SATIR numaraları, yukardan aşağı SÜTUN numaralarıdır. Satırlar A ile (A03, A45 gibi), Sütunlar B ile (B09, B11 gibi) tanımlanmalıdır.
Gerektiğinde form üzerinde bulunan Soru İşaretlerine (?) klikleyerek görsel anlatıma ulaşabilirsiniz.
Ayrıca bu konuda sosyal medya kanallarımızdan bize mesaj göndererek destek alabilirsiniz.

Formu doldurmak için gereken “Üretim Kodu” belgesi yok ya da kaybolmuş. Üretim kodunu nereden bulabilirim?

Üretim kodunu bulamazsınız. Üretim kodları kutuya ve size özel bir koddur. Kutu paketlendikten sonra bir daha bilinmesi mümkün değildir.
Lütfen, Adınızı, Soyadınızı, Telefon Numaranızı ve Eposta adresi bilgilerini yazdığınız “EKSİK ÜRETİM KODU” başlıklı bir eposta mesajını destek@perregroup.com adresine gönderiniz. Destek ekibi sizlere eposta hesabınızdan yanıt verecektir.

Kayıp Parça adet sınırlaması nedir?

Kayıp Parça Formu ile en fazla 5 adet kayıp parça talebinde bulunabilirsiniz.

Formu doldurdum, ancak gönderirken hata alıyorum.

Lütfen form sonunda bulunan güvenlik karakterlerini doğru yazınız. Okuyamadığınız bir karakter seti olduğunda sağ tarafta bulunan mavi ok butonu ile okuyabileceğiniz kodlar için seti yenileyebilirsiniz.

Formu gönderdim, sonraki süreç nasıl işliyor?

Formu başarılı bir şekilde gönderdiğinizde eğer form sistemimize ulaşmış ise destek ekibimiz tarafından size bir eposta mesajı gönderilmektedir. Lütfen eposta mesajlarınızı kontrol ediniz.

Formu gönderdim, fakat "Beklemede" gözüküyor. İşleme alındığını nasıl öğrenebilirim?

Gönderdiğiniz kayıp parça formu sistemimize kaydolduğunda "Beklemede" olarak görüntülenir. Talep işleme alındığında "Hazırlanıyor" olarak güncellenecek ve bu bilgi eposta adresinize iletilecektir.

Kayıp Parçalar ne kadar sürede gönderilmektedir?

Normal koşullarda, fabrika yoğunluğuna göre, kayıp parça gönderimlerimiz 7-21 İŞ GÜNÜ arasında değişmektedir. Lütfen bu süreç içerinde eposta kutunuzu kontrol ediniz. Bu süreyi kısaltmak için elimizden gelen çabayı gösterdiğimizin de bilinmesini isteriz. Anlayışınız ve hoşgörünüz için teşekkür ederiz.

Kayıp parçalar hangi kargo firması ile gönderilmektedir?

Kayıp parçalarımız UPS ya da PTT KARGO firmaları ile gönderilmektedir.

Kargomu takip edebilir miyim?

Adresinize gönderilen kargoyu, destek ekibimiz tarafından size gönderilen eposta mesajındaki takip numarasından izleyebilirsiniz.

Kayıp parça formunu doldurup gönderdim, ancak daha sonra kayıp parçamı buldum. Talebimi nasıl iptal edebilirim?

Ad, Soyad, Telefon ve formda belirttiğiniz Eposta adresi bilgilerini yazdığınız “İPTAL” başlıklı bir eposta mesajını en kısa zamanda destek@perregroup.com adresine gönderebilirsiniz.

Kargo firması bir neden ile kargoyu firmanıza iade etmiş. İade edildi bilgisi aldığımda ne yapmalıyım?

Lütfen Ad, Soyad, Telefon, Kargo İade Tarihi, Kargo Takip Numarası ve formda belirttiğiniz Eposta adresi bilgilerini yazdığınız “İADE KARGO” başlıklı bir eposta mesajını destek@perregroup.com adresine gönderiniz. Destek ekibimiz size eposta ile yanıt verecektir.